عزیزم 8 آنقدر هم زیاد نیس که بستری بشه برو یه دستگاه بگیر تو خونه بزار تو بیمارستان اسیر میشی🥲من خودم دیدم که میگم
پسر منم ۳۷ هفته دنیا اومد مرخصش کردن با بیلیروبی۸ سه روز بعد تو خونه به ۲۷ رسید باز بستریش کردم
بستری کنی بهتره پسرمنم بستری شد یک روزآمد پایین ولی من نمیدونستم زعفران خوردم بازم رفت بالا هنوزم صورتش زرده اگه کاچی میخوری بدون زعفران بخور
برای زردی من دو روز فقط شیر خشک دادم هر دوساعت،زردیش رد شد خداروشکر
شیر خشت بهش یبار بده خوب میشه نیازیم نیست بستری بش
بستری بشه بهتره زودتر از بدنش میره بیرون. مال دختر من تا یماه نرفت طول کشید
اگه میتونی شبرخشک سبک بده بهش مثل اپتامیل که تند تند دفع داشته باشه
حتما بستریش کن چون ببری خونه خیلی بالا میره
زردی کمه سعی کن زود زود شیر بدی چقدر شیر بخوره دفع داشته باشه زردیش زود تموم میشه
بخاطر وزنش تودستگا نرفت عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.