کسی پستونک مارک فریگ استفاده کرده
چطوره ب نظرتون؟

تصویر
۳ پاسخ

اره من استفاده کردم
راضیم

من اونت سرگرد خریده بودم عین همین بود

من میخواستم بخرم فروشنده گفت اینا رو باید هر دو سه ماهی عوض کنی چون با موم‌زنبور عسل و طبیعی زود خراب میشه دیدم گرون ارزش نداره

سوال های مرتبط

مامان فرهان💚👼 مامان فرهان💚👼 ۱ سالگی