این پوشک چطوره کسی استفاده کرده

تصویر
۳ پاسخ

من یه مدت چون مادک مای بی بی حساسیت داده بود به پاهای پسرم،مارک جان به به استفاده کردم خوب بود جذبش خوبه بهتر از مارک های ایرانی هس،ولی خب در حدی نیس که بگم خیلی فاصله اش زیاده با مارک مای بی بی
فرقشون مثلا ۳۰ درصده شاید در جذب اینا
ولی خب برای ما اون دوره خیلی خوب شد حساسیت پسرم رفع شد تا مدت ها

ازکدوم سایت سفارش میدین
هزینه ی سفارش هم داره یانه

من از اول برا دخترم جان به به استفاده کردم فوق العاده هست بجز این مارک ذیگه نخریدم جذب خیلی خیلی قوی داره شی میبندم صب ساعت۱۰ باز میکنم اصلا پس نمیده محشره

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ سالگی