اره خوبه
آره خوب بود
آره من واسه دوتا بچه هامم استفاده میکنم خیلی خوبن
اره من شورتیش استفاده کردم خوب بود
آره خیلی زود آویزون میشه هی باید عوص کنی
مدل شرتی عالی
بله من واس دوتا بچه هام خریدم و هنوزم میخرم
من اخرین بار ۲۸۰خزیدم نمیدونم خرید قبل بود یا چی ده بسته گرفته بودم قیمت جدیدشو نمیدونم
ولی خییلی راضی بود برام با مای بی بی فرقی نداشت نمیدونم چرا ی سریا راضی نبودن
اررره خییلی خوبه خییلی قیمتش هم خوبببه
من حیف حیف آخرا متوجه خوب بودن کوکومی شدم
کاش ازاول از اون استفاده میکزدم
مارکمای بیبی پدرمو دراوردع بود
بده نشتی میده
خوبه فقط یک سایزش از هم شماره های خودش کوچیک تره. و باید یکم زود تر عوض کنی. اگه قیمت قبل پیدا کردی بخر حدود ۳۵۰ اینا.
ولی اگه قیمتش مثل بقیه س که هانیز بخر
من. خوبه
اره خوبه
قیمتش چنده؟؟
من چندماه دارم استفاده میکنم
اره واسه بچه ی من که خیلی خوب بوداگه خرابش نکرده باشن
اره عزیزم من دو سه دفعه دارم میخرم استفاده میکنم
بله من استفاده کردم بدک نیست ولی خوب و عالی هم نیست
منم لایک کن ببینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.