پوشکش نکردم خوشحاله🫠

تصویر
۳ پاسخ

وای چقد بچه ها دوس دارن🤣انگار دنیا را بهشون دادی

گاهی که گریه میکنند ول کن نیستند شلوار و مای بیبی میکنم تا ساکت بشه بعد هی میخنده پاهاش میگیره

منم از دیشب پوشکش نکردم انقد خوشحال بود یهو جیش کرد آوردم پوشک کردم 🤣

سوال های مرتبط