من چونبارداری دومم هستش قشنگ مشخصه باردارم 😂
بله یکم😍
من خودم یکم شکم داشتم بخدا انگار ۶ماهمه برسه ۶ ماهم دیگه فک کنم تنوتنم راه برم🤣
منم بچه اولم تا20هفته زیاد معلوم نبود
نه هیچی
من آره
@FA___FA784
توی روبیکا ب این آیدی پیام بدین عضو گروه چت خانومانمون بکنمتون بیاین دورهم خوش میگذره😍😍
من اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.