۹ پاسخ

یاد بچگی خودم افتادم🥲

حالشوخریدارم❤️😍

😍😍😍

یادش بخیر منم ازاین کارامیکردم

عزیزم خدا حفظش کنه
ظهر ها نمی خوابه؟؟

چقدر خوب دختر من اصلا بازی نمیکنه فقط کارتون و گوشی

اخی دختر منم عاشق اینکاراس

تراس حفاظ داره؟

ووی ننه ما تو کوچه بازی میکردیم بچه های الان همین جا شده نقطه امنشون خوش بگذره بهش براش چایی ومیوه خوردنی ببر بذار ذوق کنه .😍😍

سوال های مرتبط