خانما تو احتمال ۱۲ هفته مال کی جنسیت درست در اومده

۱۰ پاسخ

برای منم اولین پسرم13هفته4روزبودم گقت پسره ودرست بودسردویم هم که رفتم13هفته1روزبودم گفتن تمام علائمش ب پسره میخوره

برای من صد گفت دختر انومالی نرفتم هنوز

اگر احتمال دختر دادن ممکنه تغییر کنه ولی اگه گفتن پسر همون پسره عزیزم

برا من

برای من احتمال دخترداد انومالی گفت پسر

برا منم ۹۰ درصد احتمال داده ولی گفت قطعی نیست تا سنوی بعد

برا من پسر گفته بود پسر شد

سلام کسی تلگرام گروه برای بارداری سوال از خانما از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم @NAZli8816

من سونو انتی و آنومالی هر دو جنسیت رو درست گفت

برا من ...هر پسر اولیم ...هم این یکی پسرم

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام هفته بیست‌وپنجم بارداری