۱۴ پاسخ

منم خریدم ،سبک ساحلی یا عبا هست بلنده هم‌برای بارداری هم شیردهی
چون میخوام بعد زایمان هم بتونم بپوشم
و اینکه زایمانم تیرماهه تو گرما سخته مانتو شلوار پوشیدن
اینو خریدم زیرسینه هم زیپ مخفی داره که بعدزایمان بپوشم

منکه برای عید نمیخرم دیگه آخه لباس بارداری قشنگ پیدا نکردم پیراهن بلند هم نمیخوام ، اردیبهشت زایمان میکنم بعدش لباس میگیرم

من هنوز نرفتم خرید ان شاءالله هفته آینده قراره بریم خرید مشهد چون تو عیدم عروسی خواهرزادامه باید هم لباس مجلسی بگیرم وهم ببرونی و...

فعلن نخریدم
ولی میخام یه چیز بخرم برا بعدم بتونم بپوشم بلندم باشه

من دیگ چیزی نمیخرم یه عبا دارم دیگ خرید ان شاءالله بعد زایمان

من لباس بلند خریدم یکی، کفتان بلند خریدم،یکی دوتا هم از قبل داشتم همونا میپوشم…

الان دیگه لباسا گشاد و لش هستن شکمم بزرگ باشه اندازه میشن
عبا هم خوبه

من ی شومیز چین دار گرفتم الان میگم نکنه تا عید تنگم بشه😁😁

من عبا گرفتم تو تنم خوب نبود مانتو کتی گرفتم برا عید بارداری ها زیاد ب دلم ننشست

من ک عبا گرفتم

یه مانتو گرفتم گشاده بیشترم تابستونیه . من برج ۵ زایمان میکنم خیلی بدردم میخوره

من نمیخرم
لباس نو دارم همچی

منم اردیبهشت زایمانم واقعا زورم میاد پول بدم

من نخریدم چیزی 🥲اصلا نمیدونم چی بخرم مانتو اینا هم ندارم اندازم بشه

سوال های مرتبط