این عبا رنگ مشکی
این کفتان بلند لی رو گرفتم
اینم یکی دیگه
این یه پیراهن
این عبا هست
عزیزم چت ها کلا باز نمیشه
همینجا میفرستم
من امسال هرید لباس نرفتم فقط شلوار بارداری خریدم همون لباس های قبلیم رو میپوشم شکم هنوز ندارم
مهمونی هم که درکارنیست ولی باشه پیراهن و شومیز داشتم از قبل که نپوشیده بودم
من شلوار بارداری گرفتم
ی مانتو اسپرت گشاد وخنک که تا تابستون که زایمانمه بتونم بپوشم هرچند من خیلی شکم ندارم
بله درخواست بدید عکس بفرستم
من پیراهن بلند گرفتم با جلیقه روش.پیراهن خیلی راحت تر از شلواره
من براعيدلباس نخريدم قبل بارداري لباس گرفتم يه بارپوشيدم همونوميپوشم شكم هم ندارم تخته
من همون استایل قبل بارداریم و میزنم فقط بجای شلوار معمولی دوتا شلوار بارداری گرفتم
خیلی راحت و کاربردین
من همیشه مانتو های بلند فری سایز میپوشیدم توی فصلایی که هوا خوب بود دیگه همونارپو میپوشم
من کراپ سارافون گرفتم
لباسای قبلم اندازمه چون همه فری سایز بودن😂
من کتی لش گرفتم خیلی دوسش دارم بعد بارداریم ب راحتی میشه استایلش کرد
من الان که هنوز خیلی تغییر نکردم کت با شلوار ،ولی اینو هم دارم از بارداری قبلیم خیلی راحته بلندم هست
من دو تا پارچه رنگی خوشگل گرفتم به اندازه ی خودم دوختم
مانتو هم شومیز و شلوار بگ
عبا رو تا آخر میشه پوشید
تنوع مدلاشم که خیلی زیاده
و این عبا با بند تنظیم مشکی
سارافون و نیم کت جین کاغذی
میخواستم اینجوری بخرم اما نشد
من این عبا رو گرفتم
من پیرهن بلند طرح دار سبک گرفتم با جوراب شلواری بارداری
اینو دوختم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.