رفلاکس چند ماهگی خوب میشه دوستان

۳ پاسخ

بستگی داره ، برا پسر من شدید نیست
ولی خب هنوز هست یکم . بیشتری بی‌قراری و بدخوابی داره و کم شیر میخوره
میگن تا هفت ماهگی اگه غذای کمکی بهش بسازه

تا یک سالگی ممکنه ادامه داشته باشه😭

دختر من همچنان داره🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان 🥰شمامه🥰 مامان 🥰شمامه🥰 ۱۶ ماهگی