بهتره هبچی نزنی بهش
به گفته دکترا
چون بازه احتمال داره بکشه داخل و خدایی نکرده عفونت کنه
حموم ببر هیچ مانعی نداره
خون و ترشحم داره تا یه هفته اینا جمع میشه دیگه
دکتر ب من گفت هیچی نزن حمومم ببر چند باری خیلی کم خون اومد بعدش مامانم روشور رنده کرد وازلین بهش زد دو شب گذاشت رو ناعش کاملا خوب شد دیگه خون نیومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.