قدیمیا ببخشیدا کارای احمقانه زیاد میکردن که از چندتا بچه کلی تلفات میدادن. الان دیگه با علم همه چی پیش میره
میگن دستکاری نکنی بهتره مادرشوهردوستم این کارو کرد بچه سینه هاش عفونی شد یه مدت بستری شد
قدیمیا خیلی احمقن با همین کاراشون کلی بچه تلف میکردن
شوهرم بچه بوده میخاستن کف سرشو با چاقوی داغ بسوزونن ک خدارو شکر خاله کوچیکش سلیطه بازی در اورده و نزاشته
همش میترسم بخان سر بچه من این احمق بازیاشونو بکنن
مادرشوهر منم برا بچه هاش کرده برا همه انجام میداده
اما من نذاشتم اصلا برا بچه هام
خیلی کاره مسخره ایه
برا ما ک نکردن چیشد؟ اون کار ممکنه باعثه عفونت بشه
بعید میدونم کار درستی باشه من که اجازه نمیدم اگه لازم باشه دکتر انجام میده دیگه
نه اصصصلا
یک گوشه چشم ماساژ میدادن ک قی نکنه مجاری اشکش باز بشه مثل پسر من 5 ماه درگیر نشه
دو دماغش میکشن از پهنی در بیاد باد داره
سه نوک سینه فشار میدن اون ماده سفید در بیاد
میگن نباید دست زد خودش به مرور از بین میره چون سینه بافت غدد و چربی داره دستکاری نشه بهتره
اصلا نشنیدم واقعیتش
یا ابالفضل چه چیزا نه ندیدم
تا حالا همچین چیزی ب گوشمم نخورده بود😂🫢
سر سینه بچه رو این کارو میکنن؟🤔😳
یه شیر مانندی داره که حالت ترشحه بعضیا میگن بیاد بیرونه بهتره نمونه سفت میشه اخه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.