۴ پاسخ

بیمارستان دولتی میخام

دکتر عیدی هم انجام میده بیمارستان تخت جمشید

عزیزم اسم دکتر رو بهم میگی و کدوم بیمارستان جراحی میکنه

دکتر من فردیسه...هزینه جدا میگیره و سزارین میکنه...کلا مخالف صددرصد زایمان طبیعیه....خودش بهم گفت سزارین کنم

سوال های مرتبط

مامان تیارا وتیام💙 مامان تیارا وتیام💙 ۱۰ ماهگی