خانما من5هفتم الان لک دیدم. دردندارم.. خطرناکه؟؟

۴ پاسخ

چیزی نیست لانه گزینی هست
ولی باید بری دکتر زنان که بهت شیاف پروژسترون بده

شیاف پروژسترون مقعدی بزار واژینال نزار
دکتر به من گفت لکه بینی داشتی اصلا واژینال نزار
استراحتتو بیشتر کن

ن عزیزم برو دکتر

نه.ولی یک دکتر برو

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مانیسا🩷 مامان مانیسا🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری