عزیزان من باردارم لک بینی دیدم خطرناکه از چیه

۴ پاسخ

نه بابا اصلا استرس‌ نداشته‌ باش من تا 4 ماهگی لکه بینی داشتم فقط استراحت کن مایعات هم زیاد بخور و اصلا استرس‌ نداشته‌ باش

برو یه سونوگرافی بده بهت شیاف میدن

برو دکتر شیاف میده استراحت هم باید بکنی

احتمالا هماتوم داری گلم برو بیمارستان بهت شیاف بده باید استراحت کنی

سوال های مرتبط

مامان نینی🤱🤰 مامان نینی🤱🤰 هفته شانزدهم بارداری
مامان تودلی🤰🏻🧿 مامان تودلی🤰🏻🧿 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری