تونستی برو دکتر عمومی برات سونو مینویسه میدی خیالت راحت میشه
شیاف پروژسترون ۴۰۰ هر ۱۲ ساعت صبح و شب بزار استراحت فقط برای دستشویی بلند شو تا دکترت بیاد .بیاد میفرسته سونو و شیاف میده .
چیز مهمی نیست احتمالا هماتومه رفع میشه .نگران نباش از ۱۰۰ تا خانم باردار ۸۰ تا لکه بینی دارن
هیچ لکه بینی طبیعی نیست
شاید هماتومه شاید جفت پایینه
معمولا استراحت و شیاف پروژسترون تجویز میکنن
دکترت ک گفته مشکلی نیست نگران نباش ما ها از دکتر ک بیشتر نمیفهمیم
برو سونو چک کن
خطرناکه
لکه بینی هیچ موقعی طبیعی نیست.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.