من نه هفتمه لک بینی پیدا کردم
دکترمم نیس خطرناکه یا طبیعیه ؟

۶ پاسخ

تونستی برو دکتر عمومی برات سونو مینویسه میدی خیالت راحت میشه

شیاف پروژسترون ۴۰۰ هر ۱۲ ساعت صبح و شب بزار استراحت فقط برای دستشویی بلند شو تا دکترت بیاد .بیاد میفرسته سونو و شیاف میده .
چیز مهمی نیست احتمالا هماتومه رفع میشه .نگران نباش از ۱۰۰ تا خانم باردار ۸۰ تا لکه بینی دارن

هیچ لکه بینی طبیعی نیست
شاید هماتومه شاید جفت پایینه
معمولا استراحت و شیاف پروژسترون تجویز میکنن

دکترت ک گفته مشکلی نیست نگران نباش ما ها از دکتر ک بیشتر نمی‌فهمیم

برو سونو چک کن

خطرناکه
لکه بینی هیچ موقعی طبیعی نیست.

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری