ببخشید من یکم لکه بینی پیدا کردم طبیعیه؟

۴ پاسخ

کسی هست ۶ هفته رفته باشه سونوو هنوز قلب تشکیل نشده باشه

خون مثل پریودی ولی قهوه ای

نگران نباش لکه چه رنگی بود

من که ندارم اصلا نداشتم

سوال های مرتبط