پاهایه پسرمه کجه 🫠🫠
یا نه

تصویر
۲۳ پاسخ

عزیزم ببر دکتر ارتوپدکودکان خیالت راحت شه

چطور میتونین نظر بدین ک کجه مگه دکتر ارتوپدین واقعا متاسفم براتون
بنظر من کج نیس چون لاغره پاهاش اینجوری دیده میشه بزرگ بشه درس میشه پسر خاله منم اینشکلی بود

پاهای پرانتزی میگن تا دوسال طبیعیه

اره کجه ببر دکتررر حتماا

نه نیس. دکتر ارتوپد تو اینستا میگف بچه ها تا ۳ ممکنه پارانتزی داشته باشن که اکثرا تا ۳ سال درست میشه اگه نشد روش های دیگه رو امتحان میکنن حالا یا عمل یا گچ
البته میخای ببر یه ارتوپد خیالت راحت شه
ولی دختر منم همینه چون گوشت ندارن اونطوری دیده میشه

نه گلم لاغره اونجوری دیده میشه

کج نیست لاغره

یه مدل داریم راشیتیسم که بهش میگن نرمی استخوان بخاطر کمبود دی
ولی همه اینا تشخیصش با دکتره
ازون ورم انقد راشیتیسم پیداس که به چشم کاملا مشخصه.
ولی پسر شما طبیعیه

معلومه ک نه همه بچه ها اینطورین رفته رفته درست یخورده هم پاهاش لاغره اینطور نشون میده وگرنه کاملا طبیعیه .درستشو بخای پاهای خودمونم دقیقا همینه چون گوشت وچربیش زیادع معلوم نمیکنه

نه عزیزم کج نیست
تو فقط ساق پاشو گرفتی
بچه منم همین جوره
چون لاغرن
بعد بچه تا سه سال همینجوره
بعد سه سال اگه پرانتزی باسه باید فکر درمان باشی.

چون لاغره این طوریه وگرنه ببین استخون پاش صاف اومده پایین

پاهای پسر منم مثل پسر شماست

کج نیست لاغره بچه منم همینه

ن گلم پسرت فکر کنم لاغر اخه پسر منم لاغر اینجوری

طبیعیه

نه طبیعیه

وزنش چنده عزیزم فک کنم لاغره اینطوری به نظر میرسه

انگار لاغره اینطور حس میکنی

نه نیس طبیعیه

ن

فقط چون لاغره زیاد ب چشم میاد دختر منم اینجوریه پرانتزیه

ازمایش چکاب دادی د۳ کلسیمش چطور بود ؟

بله ، پدرش عموش اینا اینطور نیستن؟

اینه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پناه🤱لنا🤰 مامان پناه🤱لنا🤰 ۱ سالگی
مامان بَیان🤱🩷 مامان بَیان🤱🩷 ۱ سالگی
مامان اردلان و ارسلان مامان اردلان و ارسلان ۲ سالگی