مگه خونریزی نداری؟
اگه خونریزی ندارین طبیعی نیست حتما بریت دکتر
چندبار ماساژ رحمی دادنت؟
طبیعی بودی یا سزارین؟
یعنی الان خونریزی نداری🫣🫣
پریود که نمیشی ولی خب چطور خونریزی نداری به دکتر بگو حتما مشکلی هست
🤨🤨🤨مگه میشه الان خون نبینی؟
من تا یه ماه خون ریزی داشتم
مگه تو همون زایمان خونریزی شروع نمیشه ؟
من از لحظه زایمان تا دو هفته خونریزی طول کشید بعدش چون شیر میدادم تا شش ماه پریود نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.