خانوما‌ من سه روزه زایمان کردم پریود نمیشم چرا

۹ پاسخ

مگه خونریزی نداری؟

اگه خونریزی ندارین طبیعی نیست حتما بریت دکتر

چندبار ماساژ رحمی دادنت؟

طبیعی بودی یا سزارین؟

یعنی الان خونریزی نداری🫣🫣

پریود که نمیشی ولی خب چطور خونریزی نداری به دکتر بگو حتما مشکلی هست

🤨🤨🤨مگه میشه الان خون نبینی؟

من تا یه ماه خون ریزی داشتم

مگه تو همون زایمان خونریزی شروع نمیشه ؟
من از لحظه زایمان تا دو هفته خونریزی طول کشید بعدش چون شیر میدادم تا شش ماه پریود نشدم

سوال های مرتبط

مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد