دوهفتس زایمان کردم دوقلو .چرا سرحال نمیشم چیکار کنم

۳ پاسخ

گوشت و قلم بخور سر حالت میا ه ویتامین گروه B کم شده

منم دقیقا مثل شما دوقلو زایمان کردم ، جون سرپا وایستادن هم ندارم .
خودم دیگه کلافه شدم

فدات دوهفته خیلی کم و اونم ماشاالله بچه ها دوتا بودن گلم صبر کن و به خودت برس تا میتونی

سوال های مرتبط