نترس جیش اولش دردش میاد گریه میکنه بعدش درست میشه
شما نرید باهاش داخل یکی دیگه بره جرعت میخواد ک منم نداشتم
کاش نبری. ختنه چیز مزخرفیه داده خدا هرچی که هست حتما حکمت و صلاحی بوده . انسان همش میخواد دخالت کنه تو داده خدا و تغییر بده
منم ۳۷ روزگی بردم راضی ام قبلش خیلی میترسیدم
امروز یا فردا
كجا ميبريد ختنه بچه هاتونو؟؟
بعدش بیا از تجربت و مدل ختنه ای که انجام دادید بهمون بگو 🥲
ترس نداره من خودمم باهاش رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.