۸ پاسخ

نترس جیش اولش دردش میاد گریه میکنه بعدش درست میشه

شما نرید باهاش داخل یکی دیگه بره جرعت میخواد ک منم نداشتم

کاش نبری. ختنه چیز مزخرفیه داده خدا هرچی که هست حتما حکمت و صلاحی بوده . انسان همش میخواد دخالت کنه تو داده خدا و تغییر بده

منم ۳۷ روزگی بردم راضی ام قبلش خیلی میترسیدم

امروز یا فردا

كجا ميبريد ختنه بچه هاتونو؟؟

بعدش بیا از تجربت و مدل ختنه ای که انجام دادید بهمون بگو 🥲

ترس نداره من خودمم باهاش رفتم

سوال های مرتبط