۴ پاسخ

برای دختر من اثر نداشت😐

اره هم اینفاکول هم ایزی کول عالیه

اره من دادم خیلی خوب بود
روش نوشته قبل از هر بار شیرخوردن نیم سی سی ولی من یک وعده در میون میدادم

من میدادم. ب بچم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی