من دی پدیا بست میدم یه سی سی
مولتی ویتانا میدم
مگه شربت ویتامین دی هم هست؟ من تا حالا ندیدم، من پدیا بست میدم
اره بردم کمبود د سه و ذخیره اهنش کمه
منی ک اصلا ازمایش نبردمش ببینم چخبره🤦🏻♀️
بعد دوسالگی باید میبردم انجام ندادم ینی اجبار نبود ولی نیاز بود شما انجام دادین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.