۵ پاسخ

من دی پدیا بست میدم یه سی سی

مولتی ویتانا میدم

مگه شربت ویتامین دی هم هست؟ من تا حالا ندیدم، من پدیا بست میدم

اره بردم کمبود د سه و ذخیره اهنش کمه

منی ک اصلا ازمایش نبردمش ببینم چخبره🤦🏻‍♀️
بعد دوسالگی باید میبردم انجام ندادم ینی اجبار نبود ولی نیاز بود شما انجام دادین؟

سوال های مرتبط