صبح رفتم آزمایش گلوگز همش بالا آوردم. چیکار کنم؟

۴ پاسخ

ب دکترت بگو واست قند دو مرحله ای مینویسه

من این ندادم بدم میاد خون دادم

با بابد تکرار شه یا دکترت برات دو مرحله ای با صبحونه مینویسه
به دکترت بگو

فکر کنم فرداش باید ازمایشو تکرار کنی

سوال های مرتبط

مامان یه دونه عسل مامان یه دونه عسل هفته سی‌وششم بارداری