سلام مامانا اینم جواب ازمایش گلوگز نمیدونم چیکار کنم میترسم

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم قند من خیلی بالاتر از این بود
دو هفته رژیم گرفتم فعلا دوباره امروز ازمایش دادم نگران نباش
بچع با برنج و نون وزن نمیگیره فقط خودت چاق میشی
پروتیین بخور،نون سنگک،برنج و کم بخور،مغزیجات بخور،شیر و ماست یونانی
میوه ام خیار،کیوی،توتفرنگی،به،اواکادو،قند کمتری داره

مال منم قندم پایینه در طول روز قندم افت میکنه😅😅

خوبه منم همین بود

منم همین وضع بودم قندم لب مرز بود رعایتمم فقط این بود ک قند مصنوعی حذف کردم و ماکارونی و سیب زمینی بجاش گوشت و پروتئین توی همه وعده هام بود هم قندم اومد پایین هم وزن بچم نرماله

ناشتات خوبه
بقیه یکم بالاس

یکم بالاست دیگه . از چی میترسی. نهایتش رژیم میگیری. یا انسولین‌میزنی

سوال های مرتبط

مامان رضا مامان رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه 🥺 مامان پناه 🥺 ۸ ماهگی
مامان شاهان💙👶🏻 مامان شاهان💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد