عزیزم قند من خیلی بالاتر از این بود
دو هفته رژیم گرفتم فعلا دوباره امروز ازمایش دادم نگران نباش
بچع با برنج و نون وزن نمیگیره فقط خودت چاق میشی
پروتیین بخور،نون سنگک،برنج و کم بخور،مغزیجات بخور،شیر و ماست یونانی
میوه ام خیار،کیوی،توتفرنگی،به،اواکادو،قند کمتری داره
مال منم قندم پایینه در طول روز قندم افت میکنه😅😅
خوبه منم همین بود
منم همین وضع بودم قندم لب مرز بود رعایتمم فقط این بود ک قند مصنوعی حذف کردم و ماکارونی و سیب زمینی بجاش گوشت و پروتئین توی همه وعده هام بود هم قندم اومد پایین هم وزن بچم نرماله
ناشتات خوبه
بقیه یکم بالاس
یکم بالاست دیگه . از چی میترسی. نهایتش رژیم میگیری. یا انسولینمیزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.