کم خونی داری اهن و اینا خونت پایینه
قندت خوبه، عفونتم نداری
فقط کم خونی داری، تیروئیدتم نسبت به دفعه قبل یکم اومده بالا
من بلد نیستم نمیدونم چجوریه
کم خونی داری ولی قندت نرماله عزیزم
قندت خیلی خوبه
قندت خوبه کم خونی داری ولی
گلم در نگاه کلی نرماله ولی اونایی که جلوش زده L ینی کمه از حد نرمالش
فقط قندشو متوجه میشم خداروشکر عالی بوده عالی نرمال نرمال کاش مال منم خوب شع
صفحه دوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.