اول از پوره هویج و سیب شروع کنی بهتره بعدفرنی
اول فرنی درست کن براش با فرنی خیلی شل. بهش بده. روز در میون تا ی هفته س تا پنج قاشق
بعد اگه دیدی مدفوعش میکنه. دل درد نمیشه بهش بده همون فرنیو
هروز ن
با ارد برنج یا نشاسته ک من خدم با نشاسته دادم
تاحدود یک ماه بایدیه وعده بدی کلا روزی دوتا قاشق اضافه بهش زیادنده چون بعدهمشوبالامیاره
آب ازوقتی غذای کمکی شروع کردی باید بدی.اهن ومولیتی ویتامین ازشیش ماهگی باید شروع کنی .من اول فرنی حریره بادوم سیب درختی کدوحلوایی هویج بخارپزمیکردم بعدمیکس میکردم با30سیسی شیرقاطی میکردم بهش میدادم ازهرکدوم ایناباید سه روز تست بگیری که حساسیت نداشته باشه روزای اولم باید سه چهارتاقاشق بیشترندی معدشون کوچیکه
من چون سرماخورده فعلا یه دونه بادوم رو رنده ریز از صافی کردم بعد جوشوندم اندازه دو تا قاشق مربا خوری بهش دادم بچم دوست داشت بهترم شده سما با برنج ایرانی درست کن و حتما بذار خوب بپزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.