مامان نفس شما بخاطر طول سرویکست چیکار کردی؟ سرکلاژ شدین؟ منم مثل شما هستم البته توی 13 هفته 28.5 بود.
صدک همیشه بالای 10و زیر 90خوبه حالا هر هفته ای که باشی
صدک چیه
عزیزم صدک چیه. ؟
۴۰/۵۰/۶۰بهترینشه زیر ده و بالای ۹۰ هم خوب نیس
۵۰باشه خوبه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.