خانما صدک تو هفته ی من باید چند باشه ک نرمال باشه؟

۶ پاسخ

مامان نفس شما بخاطر طول سرویکست چیکار کردی؟ سرکلاژ شدین؟ منم مثل شما هستم البته توی 13 هفته 28.5 بود.

صدک همیشه بالای 10و زیر 90خوبه حالا هر هفته ای که باشی

صدک چیه

عزیزم صدک چیه. ؟

۴۰/۵۰/۶۰بهترینشه زیر ده و بالای ۹۰ هم خوب نیس

۵۰باشه خوبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی
مامان تودلی من🩷 مامان تودلی من🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان هامین🩵✨ مامان هامین🩵✨ هفته بیست‌ونهم بارداری