تواین سن مگه کامل نمیگه؟؟همه بچه هایاهم فرق دارند ولی دیگه مامان وبابا گفتن رو یکسالگی همه کامل میگن
دخترمن خیلی واضح صدامون میزنه ولی شاید دختر با پسر فرق داشته باشه
بایدواضح بگه
حالا صبر کن چند وقت دیگه اینقدر صدات بزنه بگه مامان که حوصله جواب دادن نداشته باشی
پسر من با هر کلمه ای که میخواد بگه 10دفعه میگه مامان
سر آدم میخوره😅
الان بزرگ تر شده چرا واضح نمیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.