۳روزبه موعدمه لکه قهوه‌ای دارم

تصویر
۸ پاسخ

منم سه روز به موعدمه یه هوسردرد میگیرم خوب میشه پاهام حس سنگینی داره

عزیزم لکه ای قهو ای چن روز ادامه داشت ؟
تو رو خدا جوابمو بده

هاله دارن

یعنی چی یکسره هست لکه بینیت؟
اگه خوب نشدی شنبه برو دکتر
دوباره شنبه بیبی چک بزن که دوخط پررنگ بشه
مدیکور بگیر

عزیزم برو دکتر حتماااا نمیخوام بترسی من دوبار اینحوری شدم خارج رحم بود منم فک میکردم لانه گزینی البته من 10روز مدام لکه قهوه ای دلشتم پارسال

خوش به حاله همتون که باردارین یا تثتتون مثبت شده برا منم دعا کنید 7روز دیگه موعدمه حتی لک لانه گزینیم ندارم

مثبته عزیزم مبارکت باشه🩷

مثبته عزیزم مبارکه

سوال های مرتبط