۶ پاسخ

اصلا انتي بيوتيك اسهال مياره ذاتش اينجوريه

موز بدع

زینک ننوشته دکتر ؟ اکثرا زینک میدن هم دفع رو سفت می‌کنه هم اشتها بچه رو تو مریضی بیشتر می‌کنه

اره من بهش اون روز موز و سیب زمینی دادم درست شد اسهالش

اسهال یعنی دفع عفونت

من هر وقت بچم اسهال میگیره به دکتر میگم عوضش کنه
چون قطعا اون انتی بیوتیک به بچه نمیسازه

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری