بنظرم دوبار گرم کردنش ارزش نداره .
با شیر دوش برقی یا دستی؟
داخل شیشه میذارم تو آب گرم تا هم دمای محیط شه. دل درد نگیره.
صن نباید بذاری گرم شه شیر داخل یخچال ۴ساعت دمای محیط دوساعت فرقزر ۶ماه میشه نگه داشت اگه دخترت لب زده ولی کامل نخورده ک دیگه نمیشه نگهش داشت
تو بیمارستان اصلا گرم نمیکنن ، دو ساعت قبل از اینکه بهش شیر بدن به اندازهای که بخوان از یخچال میارن بیرون میزارن تا هم دمای اتاق بشه
گرم میکنی؟ خراب میشه خب
شیر خودتو میگی ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.