چرا مای بیبی ۴پلاس دیگه نیسسسست؟؟؟😑

۳ پاسخ

مای بی بی جدید که زده سایزش از 4قذیمش بزرگتره در واقع همون4پلاس برای همین دیگ نمیزنه

من دست میزارم رو هرچی یهو کلا منقرض میشه

مگه میشه
پس ما چی😩😩

سوال های مرتبط

مامان 𝓝𝓲𝓵𝓼𝓾 مامان 𝓝𝓲𝓵𝓼𝓾 ۱۳ ماهگی