من ۸ هست
اگ نشتی نداری اب فراوان بخور دلستر کاهو مایعات.عسل هم خیلی خوبه.اگ قند نداری چیزای شیرین خوبه خرما اینا.برامن۶شده بود فقط اب خوردم شده۱۳.البته سرم هم زدن ولی تاثیر نداش برامن
اشکال نداره چیزی نمونده انشالله به زودی زایمان میکنی
برا من ۸ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.