خانما کیا تو هفته من آب دور جنینشون کم هست

۴ پاسخ

من ۸ هست

اگ نشتی نداری اب فراوان بخور دلستر کاهو مایعات.عسل هم خیلی خوبه.اگ قند نداری چیزای شیرین خوبه خرما اینا.برامن۶شده بود فقط اب خوردم شده۱۳.البته سرم هم زدن ولی تاثیر نداش برامن

اشکال نداره چیزی نمونده انشالله به زودی زایمان میکنی

برا من ۸ بود

سوال های مرتبط

مامان فاطمه کوچولو مامان فاطمه کوچولو ۱۱ ماهگی