۳ پاسخ

من
هیچی هر چی خوردم خودمو چاق کررد فقط اخرم دخترم ۲ کیلو دنیا اومد 😶

من بخاطر رفلاکس شدید و معده دردم هیچی نمیتونستم بخورم ۳۸ هفتگی سونو دادم گفتن کمه در صورتی ک هفته های قبلش دکتر سونو میگفت انقد تپلیه

هیچی بعد دنیا اومدن رشد کرد 😂😂

سوال های مرتبط

مامان لیلا مامان لیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار💙👶🏻 مامان مهدیار💙👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی