یکشنبه موعدمه
شنبه بیبی می‌زارم
طاقت ندارم دیگ

۴ پاسخ

صبرکن موعدت بگذره

اخه بی علائم بزاریم‌چکار من ناامیدمیشم بی بی منفی ببینم

منم پنج‌روز‌دیگه موئدمه همش دوست دارم تست بزنم 😥😥

من شنبه موعدم میخوام فردا بزنم

سوال های مرتبط