خانوما چ طعم سرلاکی خوشمزس برا پارسا بگیرم؟؟؟

۴ پاسخ

سرلاک برنج من گرفتم خوبه دخترم میخوره . گاهی یکم موز میزنم توش گاهی خرما گاهی پودر بادام

حریره بادوم گرفتم خوشمزه بود گندم و خرما ام گرفتم خوبه اونم ولی حریره خوشمزت تره

گندم میگن از همشون خوشمزه تره

هیچکدوم😪 فقط هیپ و هیرو

سوال های مرتبط

مامان 👸🏻دخترام👸🏻 مامان 👸🏻دخترام👸🏻 ۱ سالگی