۴ پاسخ

برنج عزیزم

رو قوطي سرلاك ، مناسب هر ماه و نوشته كه بايد چه طعميشو بخري
دلبخواه كه نيست🤣

من کلا سرلاک تا الان ندادم توش شکر داره و‌به نظرم خوب نیس خودت با ارد برنج درست کن

من سرلاک برنج هیپ میدم

سوال های مرتبط