منم از بدو تولد میدم و گلشن داده بهش.
این مولتی ویتامینه فقط
ویوا کیدز خارجیه مثلا تهد لیسانسه
نه عزیزم من از بدو تولد این قطره رو دادم شما که یزد هستید احتمالا دکتر فروزنیا و شجری رو میشناسید؛ هر دو تایید کردن.
مولتی ویتامین بعد ۶ماه میتونی بدی الان زوده
منم از اینمیدم
خب اهن داشته باشه مگه چیه؟ من از بدو تولد دارم اهن میدم فوق تخصص گرفته
چرا اهن ویوا کیدزم هست اسمش فروسیس
عالیه
من ۳ تا بچه دارم ب هیچکدوم ایرانی ندادم فقط خارجی
منم از این میدم مگ آهن دارع؟
بچمسه ماهشه مخوام بدمش ترسیدم اهن داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.