خانما عادیه تخمدان سمت چپم همش تیر میشه

۶ پاسخ

آره عزیزم منم همینطوری بودم
خوب میشی

سلام‌عزیزم‌

فقط استراحت کن

اره عزیزم نترس عادیه اگه شدید نمیتونی تحمل کنی ب دکترت بگو وگرنه تا ی حد متوسط دردش طبیعیه

اره نترس عادیه منم همینجور بودم

اره گلم اگ دردش ول نکنه هی شدید تر بشه نتونی تحمل کنی اون بده

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته ششم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری