بچه ۱۸ روزه چ میفهمه بغلی شدن چیه
الان دائما به اغوش تو نیاز داره با تو ارامیش میگیره
فک کن ۹ ماه تو شکمت بوده صدای ضربان قلبت لالایی بوده براش کسی جز تورو نمیشناسه
با بوی تو خو گرفنه
تا میتونی بغلش کن اصلا به حرف بقیه گوش نکن ک میگن بغلی میشه
به بغلت نیاز داره
بغلش کن حتی نشسته
دخترمنم همینه
بچه ها تو بغل مادر حس امنیت و آرامش دارن. هنوز با محیط و این دنیا اخت نشده و میترسه. پسر منم همینطور بود. کم کم درست میشه. وقتی خوابید لباست رو بذار کنارش ممکنه از بوی لباست آروم بشه.
ولی صبر کن ان شاالله درست میشه زودی.
مبارک هم باشه قدمش
همه ی این خستگی ها و دردا ثواب داره خواهر، به دستا و چشمای کوچولوش نگا کن تا انرژی بگیری و خنده و شکر خدا بیاد روی لبت
کولیک داره عزیزم
ننه حوووداااا تا میتونی بغلش کن میدونم سخته ولی بهت نیاز داره به بوت به حسن بغل کن و به هیچکس گوش نده اینقدر زود بزرگ میشن و دور که حسرت این روزارو میخوری مامان جان 😭😭💔💔
توروخدا زیاد بغلش کن من اوایل بچه هامو میچسبونم به خودم همش بغلمن شیش ماهگی به بعد انقد سیر میشن از بغل که رو پامم نمیخوابن فقط رو زمین بدون حرکت خوابشون میبره
بغلی نشده .اگر همش دهنش باشه دنباله شیره شاید سیر نمیشه و گرسنه هست
اگر هم مطمئنی سیره بهش پستونک بده یا ببر دکتر شاید رفلاکس یا کولیک داره که نمیتونه بخوابه
اینم که بغلت خوابش میرهذبخاطر بوی تنته .بچه بغلت آرامش میگیره
بغلی نشده عزیزم زوده این حرف واسش
اون تازه از تو جدا شده
۹ ماه با ضربان قلب تو اروم گرفته و زندگی کرده چسبیده به خودت
الان وقتی ازت دوره حس نا امنی می کنه
کولیکه توبغلت آروم میشه
نه عزيزم دلش درد ميكنه تو بغل راحته بغلش كن مگه چيه ميگذره اين روزا
همه به من ميگفتن انقدر بغل نكن بچه رو بغلى ميشه اصلا ربطى نداشت بچه بايد سير شه از مادر
کولیکه...ریفلاکسم هست پسر منم همین بود..بهتر شد بعد یک ماهگی...
بچه این سنی ک بغلی نمیشه
تا دوسالگی هربار خواست بعلش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.