خانما زایمان طبیعی یا سزارین شما کدومش انتخاب میکنید😁😑

۲۲ پاسخ

طبیعی فقط
مگه بحث جون بچه م باشه.

من سزارین شدم خوب بود این یکی هم سزارین ب سلامتی

ولی جفتش ترسناکه😖از سزارین بیشتر میترسم آدم انگار سلاخی میکنن😕

منم ترجیحم طبیعیه مگر اینکه پزشک خلافشو تشخیص بده

سزارین خیلی بهتره تا طبیعی

بنظر من زایمان فقط سزارین

طبیعی

من طبیعی میکنم
درسته دردش زیاده ولی تا بدنیا بیاد ۸ساعت عذاب میکشم ولی سزارین بعد اینکه بدنیا بیاری عذاب میکشی تااخر عمر کمر درد

مگه آدم خودش انتخاب میکنه زایمانش چی باشه

طبیعی خیلی دوره تقاهتش بهتره کمتر درد میکشی بعدش
زودتر راه میوفتی

من طبیعی از سزارین میترسم حالا ببینیم چی پیش میاد

سزارین با پمپ درد خیلی خوبه دیگه هیچ دردی حس نمیکنی حتی بعدش

سزارین

جفتش عوارض خودشو داره

سری اول سز بودم راضی بودم انشالله این سری هم سز

فقط سزارین ،طبیعی وحشتنااااکه

طبیعی😁

طبیعییییییییییی
سال قبل سز شدم ینی ممکنه برا این بارداریم سز بشم🥺🥺🥹

عزیزم حالت خوب شد؟؟

طبیعی فکر کنم بهتر باشه بعدش
سزارین قبلش درد نمی‌کشی

سزارین

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان farhan مامان farhan هفته هجدهم بارداری