سلام پوشک ببم خوبه

۱۰ پاسخ

خوبه سلام میرسونه

عالی😁

آره خوبه

از نظر من آشغاله،گلوله گلوله میشه داخلش

اره خوبه منم همیشه استفاده میکردم
که دیگه بزرگ شد شرتی گرفتم براش

اره خوبه

اره خوبع

جذبش قابل قبوله ولی زود بو میگیره

اره خوبه سبک وجاذب

من قبلا برا بچم استفاده می‌کردم راضی بودم
الان قیمت چند

سوال های مرتبط

مامان تربچه(پناه) مامان تربچه(پناه) ۲ سالگی
مامان مهرساگلی🥰 مامان مهرساگلی🥰 ۱ سالگی