اینو گرفتم با ساسبند
بلوز شلوار بگیر راحتی باشه اذیت نشه
من برا عکس و فیلم لحظه سال تحویل لختی و جینگولی تنش میکنم
ولی برا عیددیدنی ک بریم موندم چی تنش کنم
من فعلا این مدل رو میخوام بخرم
اخه ۳ ماهشه
میگم سرما اینا نباشه
لی فک میکنم اذیت میشه
نمیدونم والله گیج شدم
منم موندم چی بخرم
هم میگم شیک باشه هم راحت باشه
من میرم خرید یا سرهم میخرم یا بادی مجلسی
تو سیسمونیش مامانم گرفته بود عکسشو ندارم سه دست داره نمیدونمکدومو بپوشونم
نینی من کوچلو مونده 😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.