۸ پاسخ

اینو گرفتم با ساسبند

تصویر

بلوز شلوار بگیر راحتی باشه اذیت نشه

من برا عکس و فیلم لحظه سال تحویل لختی و جینگولی تنش میکنم
ولی برا عیددیدنی ک بریم موندم چی تنش کنم

من فعلا این مدل رو میخوام بخرم
اخه ۳ ماهشه
میگم سرما اینا نباشه
لی فک میکنم اذیت میشه
نمیدونم والله گیج شدم

تصویر

منم موندم چی بخرم
هم میگم شیک باشه هم راحت باشه

من میرم خرید یا سرهم میخرم یا بادی مجلسی

تو سیسمونیش مامانم گرفته بود عکسشو ندارم سه دست داره نمیدونم‌کدومو بپوشونم

نینی من کوچلو مونده 😔

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی 🐣💖 مامان جوجه صورتی 🐣💖 ۱۳ ماهگی