۱ پاسخ

دختر من ۸ کیلوعه مولفیکس ۴ میبندم
اما هم نم پس میده هم رد کشش میمونه روی پاش میخوام ۵ بگیرم
به نظر من راحتی بچه مهم تر از عدد وزنشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🤍 مامان ماهلین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۸ ماهگی
مامان آریانا🎀 مامان آریانا🎀 ۷ ماهگی