۱۰ پاسخ

بچه من ۶ ماهشه هنوز ۲ میبندم

من هانیز ۴ میبندم

۴ پلاس

سایز ۴ البته پسرم نزدیک ۱۰ کیلو هست و براش تنگ شده تقریبا
میخوام از این به بعد ۴ پلاس ببندم

هنوز سه دختر من هنوز هشت نشده یکماه دیگه جا داره بعد اونم چهار می‌بندم الان یکم تنگ شده چون رد میندازه

بستگی به رون بچه داره

اگه طرح‌قدیم ۴ اگر طرح جدید ۳

من سایز ۴ پلاس میزدم بچم پاهاش خط میوقتاد رفتم هانیز گرفنم ۴ بهتره

۴ عزیزم یکم بزرگشه ولی از سه بهتره

3،ولی خب این بسته تموم بشه دیگه میرم 4،بچم نزدیک به 8 کیلوئه
3 میبندم مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان 🌛نیلماه🌜 مامان 🌛نیلماه🌜 ۱۱ ماهگی