۴ پاسخ

دختر منم از وقتی وارد چهارماهگی شد اینجوری شد
تو خاب هی دنبال شیر میگرده سرشو این طرف اون طرف میکنه

عزیزم اون شیر نمیخواد با شیر اروم میشه حتما یه مشکلی هست پسر منم اینطوری بود معلوم شد از نفخ بوده شکمش درد میکنه اینم همش شیر میخواسته

چند کیلوعه

خداروشکر ک میخوره

سوال های مرتبط