بله ✌️✌️✌️✌️
نی نی منم همینه
از وقتی واکسنشو زدم دو روزه ب قدری. بدقلقی میکنع. و گریه میکنه. ک بعضیا وقتا دلم میخاد. شدید بزنمش. گاهیم. خودمو میزنم. از. بس. ک لجم میگیره. خیلی خسته شدم واقعا حالم یده دلم میخاد بشینمزار. زار. گریه کنم
آره زیاد واقعا خسته شدم
وای اره خییلی اگه نخوابه فقط گریه میکنه دیگه رد دادم🙃🙃🙃
اره خیلییی ب خصوص عصر تا ۱ ۲ شب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.