بچه های شما هم زیاد گریه میککنند؟
#دو ماهگی

۶ پاسخ

بله ✌️✌️✌️✌️

نی نی منم همینه

از وقتی واکسنشو زدم دو روزه ب قدری. بدقلقی میکنع. و گریه میکنه. ک بعضیا وقتا دلم میخاد. شدید بزنمش. گاهیم. خودمو میزنم. از. بس. ک لجم میگیره. خیلی خسته شدم واقعا حالم یده دلم میخاد بشینم‌زار. زار. گریه کنم

آره زیاد واقعا خسته شدم

وای اره خییلی اگه نخوابه فقط گریه میکنه دیگه رد دادم🙃🙃🙃

اره خیلییی ب خصوص عصر تا ۱ ۲ شب

سوال های مرتبط