من تا سه سالگی کاری نمیکنم خودشم آماده نیست ظلمه درحق بچه تا وقتی آماده نیست بگیری
گذاشتم بعد عید
چ خبر کجایی جدیدا دیر ل دیر تاپیک میزاری
فعلا هیچی دخترم هنوز صحبت نمیکنه
از پوشک گرفتن سخته صبرو حوصله میخواد😣
یه وقتی بگیر ک خودتم اماده باشی جز بچت
بعد عید اگه همکاری نکرد میزارم ۳سالش بشه بعد
واسه منم اصلا همکاری نمیکنه 🥲 خسته شدم
از خیلی وقته گرفتمش حالا باید به فکر دومی باشم
من گذاشتم واسه بعد عید.
ان شالله واسه بعد از عید
فعلا پوشک میکنیم
تا بعد از عید و فصل بهار
بعد عید اگه اماده بود😬
فعلا گزاشتم برای بعد از عید 😁
منم هیچ برنامه ای ندارم فعلا😀
بنظرم بزار ۲سال ۶ یا ۸ ماهش شد اقدام کن بهتر همکاری میکنه
عجله نکن من ماه پیش گرفتم چون حالیش میشد اصلا نه خودم نه دخترم اذیت نشدیدم
من دوماهه دارم تلاش میکنم یه روز میگه یه روز نمیگه
هیچی🥲🥲
من دخترم اصلااااا همکاری نمیکنه
نمیدونم چکار کنم؟🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.